مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری/رایانامه:
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 1,395
» آخرین کاربر: alibaran
» موضوعات انجمن: 470
» ارسالهای انجمن: 638

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 47 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 47 مهمان

آخرین موضوعات
آموزش لینوکس (Exam 101,10...
انجمن: نسخه های لینوکس
آخرین‌ارسال: mousar
05-07-2019، 04:00 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 142
آموزش لینوکس (Exam 101,10...
انجمن: لینوکس
آخرین‌ارسال: mousar
05-07-2019، 03:53 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,899
بهترین رنگ کاشی برای سروی...
انجمن: دکوراسیون داخلی
آخرین‌ارسال: alireza.hataminia
30-06-2019، 10:47 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 134
۱۰ تکنیک موثر در تبلیغات ...
انجمن: اخبار فناوری اطلاعات
آخرین‌ارسال: alireza.hataminia
30-06-2019، 10:42 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 244
آموزش(Exam 101,102) LPIC-...
انجمن: لینوکس
آخرین‌ارسال: mousar
27-06-2019، 03:45 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 813
طراحی فروشگاه اینترنتی
انجمن: زبان برنامه نويسي تحت وب HTML
آخرین‌ارسال: irlynks
15-06-2019، 02:36 PM
» پاسخ‌ها: 3
» بازدید: 1,564
بهترین برنامه مشابه تلگرا...
انجمن: آموزش ها و مقالات در خصوص سیستم عامل اندروید
آخرین‌ارسال: khaneeeeh
01-05-2019، 09:59 AM
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 816
دانلود نرم افزار Force Bi...
انجمن: دانلود نرم افزار
آخرین‌ارسال: khaneeeeh
25-02-2019، 01:55 PM
» پاسخ‌ها: 6
» بازدید: 4,388
روتر یا مودم با قابلیت vp...
انجمن: روتر و مودم های ADSL
آخرین‌ارسال: kasra871
10-02-2019، 11:46 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 500
معرفی ویژگیهای خاک مناسب ...
انجمن: گیاهان آپارتمانی
آخرین‌ارسال: Karamzadeh
27-12-2018، 11:59 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 557

 
  آموزش لینوکس (Exam 101,102) LPIC-1
ارسال‌شده توسط: mousar - 05-07-2019، 04:00 PM - انجمن: نسخه های لینوکس - بدون‌پاسخ

سلام با آموزش اولین فصل از دوره آموزشی لینوکس lpic-1 در خدمت شما دوستان عزیز هستم. قصد دارم قسمت به قسمت این دوره دوست داشتنی رو با هم یاد بگیریم و تبدیل به لینوکس کار حرفه ای شویم. پس همراه من باشید.



فایل‌های پیوست
.pdf   lpic-1.pdf (اندازه 1.63 MB / تعداد دانلود: 0)
چاپ این بخش

  آموزش لینوکس (Exam 101,102) LPIC-1
ارسال‌شده توسط: mousar - 05-07-2019، 03:53 PM - انجمن: لینوکس - بدون‌پاسخ

سلام با آموزش اولین فصل از دوره آموزشی لینوکس lpic-1 در خدمت شما دوستان عزیز هستم. قصد دارم قسمت به قسمت این دوره دوست داشتنی رو با هم یاد بگیریم و تبدیل به لینوکس کار حرفه ای شویم. پس همراه من باشید.



فایل‌های پیوست
.pdf   lpic-1.pdf (اندازه 1.63 MB / تعداد دانلود: 0)
چاپ این بخش

  بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
ارسال‌شده توسط: alireza.hataminia - 30-06-2019، 10:47 AM - انجمن: دکوراسیون داخلی - بدون‌پاسخ

 اگر قصد طراحی دکوراسیون جدید، مدرن و در عین حال کاربردی دارید، اما بین گزینه های انتخابی تان و انتخاب رنگ کاشی و سرامیک سردرگم شده اید، پیشنهاد می کنیم ابتدا یک طرح 
کلی از آن چیزی که مد نظرتان است را ترسیم کرده و سپس فهرستی از آنچه مورد نیازتان است تهیه کنید.
طراحی دکور سرویس بهداشتی و حمام یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. احتمالا شما هم تجربه کرده اید که بعد از یک روز کاری سخت و طاقت فرسا فقط یک دوش آب گرم است که می تواند خستگی تان را برطرف کند. اما اگر فضای سرویس بهداشتی و حمام شما دلگیر و خسته کننده باشد، قطعاً نمی‌تواند شادابی و نشاط از دست رفته را به شما برگرداند. همچنین خیلی از افراد توجه کمتری به دکوراسیون این قسمت از منزل می کنند چرا که از اهمیت و تاثیر آن در شادابی خود غافل هستند.  البته امروزه کوچکترین فضا به حمام و سرویس بهداشتی اختصاص پیدا می کند.
چه وسایلی در سرویس بهداشتی و حمام ضروری است؟
باید توجه کنید که نباید سرویس بهداشتی را با وسایل زیاد و کم کاربرد پر کنید. تنها وسایل ضروری و مورد نیازتان را در این مکان ها قرار دهید. مرحله بعد انتخاب رنگ کف پوش ها و دیوارها ست. به خاطر رطوبت زیاد و همچنین خیس شدن مداوم دیوارها بهتر است آن ها را با رنگ های روغنی کاشی یا سنگ بپوشانید. هرچند برای سادگی نظافت سرویس بهداشتی و حمام استفاده از کاشی مناسب تر است.
انتخاب رنگ مناسب برای سرویس های بهداشتی 
رنگ های روشن
انتخاب رنگ های روشن خصوصا سفید بهترین گزینه است. چرا که هر زمان بخواهید می توانید به راحتی دکوراسیون دستشویی و حمام منزلتان را تغییر دهید. رنگ های شاد و روشن مثل هلویی بهترین رنگ ها برای استفاده در دستشویی هستند.
[عکس: light-orange-toilet-design.jpg]

منبع: لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران
آرامش با رنگ آبی
رنگ های ملایم مانند آبی آرامش بخش و تسکین دهنده هستند. پس بهتر است رنگ آبی را در گزینه های خود قرار دهید. اگرچه همه  طیف های رنگ آبی برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب هستند، اما هر چقدر که روشن تر و ملایم تر باشد فضای شما هم لطیف تر خواهد بود. همچنین ترکیب رنگ آبی با سفید هم توصیه می‌شود چرا که آرامش و فضا را دو برابر خواهد کرد.
 [عکس: blue-toilet-design.jpg]

سفید استخوانی راحت ترین رنگ
یکی از پرطرفدارترین رنگ های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی سفید استخوانی است. چراکه ست کردن سایر لوازم حمام مثل پرده ها، حوله ها، دمپایی ها و سایر تجهیزات به راحتی با آن انجام می‌شود. به خاطر همین آزادی عمل بیشتری را برای شما فراهم می کند. این رنگ علاوه بر این که همواره سرویس بهداشتی را تمیز جلوه می دهد، بر اثر مرور زمان طراوت و جلوه خود را از دست نمی‌دهد. به خاطر همین همیشه دستشویی شما به گونه‌ای به نظر می‌رسد که به تازگی بازسازی شده است.
 [عکس: white-toilet-design.jpg]

 نقره ای برای سرویس بهداشتی های کوچک
اگر در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما از شیرآلات نقره ای استفاده شده است، وجود حوله های نقره ای با دیوارهایی به رنگ آبی روشن آرامش زیادی را به وجود می آورد.
[عکس: silver-blue-toilet-color.jpg] 

مشکی براق برای افراد لوکس پسند
اگر شما هم جزو افرادی هستید که به حمام های لوکس علاقه دارید و همچنین از نظر اقتصادی و البته فضا هم مشکل و محدودیتی ندارید، بهتر است از کاشی های به رنگ مشکی براق استفاده کنید. البته یکی از بزرگترین مشکل این رنگ این است که همواره قطرات آب را روی خود نمایش می دهد. همچنین استفاده از رنگ های تیره خیلی توصیه نمی‌شود چرا که علاوه بر تاریک کردن محیط، فضا را هم کوچک تر نشان می دهند. اگرچه نباید زیبایی رنگ های تیره را نادیده گرفت.
 [عکس: black-tile-toilet-design.jpg]

سبز یادآور طبیعت
یکی دیگر از رنگ های ملایمی که برای سرویس بهداشتی پیشنهاد میکنیم، سبز است. رنگ سبز همواره یادآور طبیعت است. ترکیب رنگ سبز کاشی ها با وسایل چوبی به معنای واقعی طبیعت را برای ما تداعی خواهد کرد و همچنین هرگز از مد نمی افتد. می توانید از این رنگ در کاشی ها به صورت کاغذ دیواری با طرح برگ، درخت و یا یک رنگ آمیزی کاملا ساده استفاده کنید. با توجه به ابعاد فضا و همچنین سبک مورد علاقه خود یکی از این سه گزینه را انتخاب کنید. اما بهتر است برای رسیدن به تعادل بصری همچنان از رنگ سفید هم استفاده کنید.
[عکس: green-wooden-toilet-color.jpg] 

قرمز رنگی پر انرژی
برخلاف کسانی که دوست دارند صبح را با آرامش و در یک فضای آرامش‌بخش شروع کنند، افرادی هم هستند که مایلند صبح های خود را  با انرژی فراوانی آغاز کنند.  یکی از ایده آل ترین رنگ ها برای این افراد رنگ های شاد مانند قرمز است. فقط باید دقت کنید که این رنگ باید به میزان کم و همچنین در تونالیته های رنگی ملایم به کار رود. چرا که قرمز خیلی تند بعد از مدتی خسته کننده و زننده به نظر می رسد.
اما به طور کلی بهتر است برای خلق یک فضای مدرن آن را با رنگ سفید ترکیب کنید. اگر  قرمزی که به کار می‌برید مقداری متمایل به قهوه‌ای باشد، می توانید از وسایل چوبی با رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید تا سرویس بهداشتی شما را به یک فضای کلاسیک نزدیک‌تر کند. البته می توانید به جای قهوه ای از رنگ طلایی هم استفاده کنید.
[عکس: red-and-white-tile-enregetic-toilet-design.jpg]

چاپ این بخش

  ۱۰ تکنیک موثر در تبلیغات دیجیتال که هر مارکتری باید بداند
ارسال‌شده توسط: alireza.hataminia - 30-06-2019، 10:42 AM - انجمن: اخبار فناوری اطلاعات - بدون‌پاسخ

امروزه تبلیغات دیجیتال جز اصلی استراتژی بازاریابی مدرن شده است و اگر تاکنون جزی از استراتژی کسب و کار شما نبوده است، باید تلاش کنید تا آن را وارد کسب و کار خود کنید. مهم نیست که کسب و کار شما B2B و یا B2C است، با به کارگیری تبلیغات دیجیتال می توانید حضور آنلاین خود را افزایش دهید و در نهایت نرخ فروش خود را بیشتر کنید. اکنون بیش از هر زمان دیگر تبلیغات دیجیتال به سازمان شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشد. با این وجود اگر نتوانید تبلیغات خود را به خوبی ارائه کنید، نتیجه خوبی نیز از آن نخواهید گرفت. طراحی کانال ها ، المان های پیام رسانی و هر جنبه ای از تبلیغات شما باید طبق استراتژی باشد تا بتواند به نفع شما کار کند. با استفاده از این 10 تکنیک می توانید استراتژی بازاریابی خود را تعیین کنید و یا آن را بهبود دهید.
1-استفاده از عناصر خلاق
هر کسب و کاری دارای عناصر بصری است که آن را از رقبای خود جدا می کند. باید بتوانید از این عناصر در جهت منافع خود استفاده کنید. لوگو ، نماد ، فونت، رنگ و یا هر چیز دیگری که باشد میتواند به تفاوت برند تجاری شما کمک کند.  در نظر داشته باشید که تبلیغات دیجیتال و برند تجاری شما باید به گونه ای باشد که علاوه بر جذب نظر مخاطب، در خاطر او بماند. ترکیب عناصر بصری منحصر به فرد و خلاقانه در نتیجه ای که تبلیغات شما به ارمغان می آورد بسیار تاثیر گذار است. هنگام تبلیغات در رسانه های اجتماعی خلاقیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تصاویر باید همواره به روز شوند و علاوه بر اینکه خلاقانه هستند باید متناسب با کسب و کار شما نیز باشند. به این ترتیب کاربر هیچ گاه تصاویر یکسان نخواهد دید. در هنگام راه اندازی کمپین ها از تصاویری با زیبایی شناختی پایدار استفاده کنید .با این روش کاربرانی که بیش از یک کمپین با شما همراه بوده اند، در عین حال که آشنا با کسب و کار شما هستند، حس کمپین تکراری را نخواهند داشت. در نهایت، تبلیغات اجتماعی شما باید یک داستان منسجم را نشان دهد که با محتوای شما هماهنگ است.
 [عکس: creativity-for-digital-marketing.jpg]

2-هوشمندانه خرج کنید
هر پلتفرم در بازاریابی آنلاین ارزش های متفاوتی را ارائه می دهد. باید با توجه به نیاز و تحلیل هایی که داشته اید و همچنین خروجی مورد نظر خود در رسانه متناسب با کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید تا برای شما بیشترین نتیجه را داشته باشد.  ممکن است پلتفرمی که برای یک شرکت بسیار خوب کار کرده و نتایج با ارزشی را به همراه داشته است، برای شرکت و کسب و کار دیگر هیچ نتیجه مفیدی نداشته باشد. باید بتوانید اهمیت هر کدام از پلتفرم ها را برای کسب و کار خود با توجه به آنالیز ها روشن کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. درک ارزش هر کدام از آن ها امری بسیار ضروری است. برای مثال پلتفرم تبلیغات جستجو مانند Google Adwords در زمانی که تقاضای واضح و روشنی برای محصول یا سرویس کسب و کار شما وجود دارد و  افرادی که به دنبال محصول یا سرویس شما هستند آن را در فضای آنلاین جستجو میکنند، بسیار مناسب است. اما همین نوع تبلیغات برای استارتاپ هایی که به تازگی یک محصول جدید و نوآورانه ایجاد کردهاند که تاکنون در بازار نبوده است و یا محصولاتی که بیشتر مردم آن را از فروشگاه ها خریداری می کنند، به هیچ وجه مناسب نیست. در این موارد چون می خواهید که از ابتدا تقاضا را ایجاد کنید، پس فیس بوک بهترین گزینه برای شما است. کاربران فیس بوک پروفایل خود را مطابق با علایق و نیازهای خود تنظیم می کنند. پس می توانید به راحتی افرادی را که علاقه مند به کسب و کار شما هستند هدف قرار دهید تا متوجه شوید که آیا آنها در جستجوی کسب و کار شما هستند یا نه.
 [عکس: Spend-Wisely-for-digital-marketing.jpg]

3-  تحقیق کنید
ممکن است بخواهید با توجه به تجربیات گذشته خود در تبلیغات کار خود را پیش بگیرید. اما توجه کنید تحقیقات کامل و ارائه اطلاعات برای ادامه راه بسیار مهم است. ممکن است  مشتریان به نحوی کاملا متفاوت با آنچه که تصور می کرده اید رفتار کنند. به همین دلیل نیاز است تا برای همچین مواردی اطلاعات و استراتژی لازم را از قبل آماده کرده باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد از تبلیغات پولی و پست های دارای اسپانسر  استفاده میکنند  و حتی اگر برخی از این کلیک ها واقعی نباشند، از این روش پرداخت پول و مشاهده نتیجه کلیک ها بسیار راضی هستند. گاه پلتفرم ها نیز به شما این امکان را می دهند تا پست های تبلیغاتی خود را به طور خاص برای گروه هدف خود قرار دهید. در برخی موارد،  افراد بر اساس غریزه ذاتی خود مشتریان هدف را تعیین میکنند اما بسیار اهمیت دارد تا بتوانید خودتان تحقیق کنید و بر اساس آنالیز و آمارهای موجود تشخیص دهید که مشتریان هدف شما دقیقا چه کسانی هستند و  چه ویژگی هایی دارند.
[عکس: Do-Your-Research-for-digital-marketing.jpg] 

4-فرآیند خرید را بررسی کنید
فرآیند خرید مشتری را بررسی کنید در هر مرحله از فرایند دقیقاً نیاز کاربر را به او ارائه دهید. موارد بسیار زیادی برای بررسی و تحلیل در این فرآیند وجود دارد. می توانید در هر مرحله خرید را بررسی کنید ، زمانی که در هر مرحله کاربر سپری میکند را اندازه بگیرید و تحلیل کنید که در کدام صفحه امکان ترک مرحله خرید توسط کاربر وجود دارد. از اطلاعات به دست آمده برای طراحی فرآیند ساده خرید استفاده کنید.
 [عکس: byer-process-in-digital-marketing.jpg]

5-مخاطب هدف خود را بشناسید
درک کامل مخاطب هدف و نیاز او برای بازاریابی بسیار مهم است.  قبل از تلاش برای ارائه سرویس یا محصول باید بدانید مخاطب شما دقیقا چه کسی است. این یک گام مهم در هر استراتژی بازاریابی در کسب و کارهای آنلاین و آفلاین است. اهداف خود را در زمان شروع کمپین های دیجیتال کاملا مشخص کنید. این موضوع برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر کسب و کار در تبلیغات دیجیتال بسیار اهمیت دارد. باید بدانید که مخاطبان شما از چه رسانه اجتماعی استفاده میکنند و پس از آن بتوانید محتوای متناسب با همان پلتفرم برای مخاطبان خود ارائه دهید. در بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی فیس بوک یکی از بهترین گزینه هاست زیرا می توانید در آن مخاطبان هدف خود را به راحتی تعیین کنید. به همین دلیل تعیین مخاطب هدف اهمیت دارد تا بتوانید درک کنید که چه چیزی را دوست دارند و مطابق با آن محتوایی کاربردی تولید کنید که آنها را جذب کند. 
 [عکس: Know-Your-Target-Audience.jpg]

6-پارامتر های رسانه های اجتماعی را با ROI ادغام کنید
برای درک اینکه کدام یک  از کارهای که انجام داده اید نتیجه خوبی را برای شما داشته است، اطلاعاتی را که جمع آوری کرده اید تحلیل کنیددر زمان انجام بازاریبای آنلاین با افراد مختلفی روبرو هستید که هرکدام علایق خود را دارند و در زمان تحلیل نتایج باید این موارد را مورد توجه قرار دهید. بررسی کنید که چه چیزی باعث افزایش تعامل شرکت شما می شود. در زمان تدوین استراتژی بازاریابی باید این موارد را در نظر داشته باشید : 
1- مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی افراد مختلفی هستند که علایق مختلفی نیز دارند.
2- رسانه های اجتماعی فضایی را به وجود آورده اند که مردم می توانند به راحتی عقاید خود را بیان کنند و نسبت به اتفاقات واکنش نشان دهند. توانایی بر نظارت آنها در هر لحظه از زمان برای ایجاد ارتباط با آنها بسیار مهم است.
3-افزایش لایک و یا اشتراک گذاری بیشتر نشان دهنده تمایل به خرید نیست. عوامل بسیار زیاد دیگری مثل پرداخت ، تعداد مخاطبان هدف، نحوه تعامل و رقابت در این امر تاثیر گذارند. یک برند باید معیارهای رسانه های اجتماعی را با معیار هایی مثل فروش، هدایت، ثبت نام و ROI مرتبط کند.
[عکس: social-media-metrics-in-digital-marketing.jpg] 

7- استفاده از فیس بوک
بر اساس یک گزارش از eMarketer، تقریبا 80% ازکسب و کار های کوچک و متوسط از تبلیغات فیسبوک استفاده نکرده اند. فیس بوک یکی از بهترین فضاهای تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک است. فیس بوک این امکان را می دهد تا کسب و کار خود را هر چه بیشتر به مخاطبان نشان دهید. همچنین پیشنهادات دوستان می تواند تاثیر بسیار زیادی در فرایند فروش شما داشته باشد. برای این کار باید مشتریان خود را در گذشته ، حال و آینده شناسایی کنید. در نظر داشته باشید که دنبال کنندگان فیسبوک برای کسب و کار شما یک شبه اتفاق نمی افتد ، پس شاید بپرسید چگونه می توانیم برای حضور در این رسانه اجتماعی موفق عمل کنیم ؟
فیسبوک دارای یک مدل تبلیغاتی عالی است که باعث میشود کسب و کارهای کوچک بدون اینکه هزینه زیادی انجام دهند، تبلیغات کنند. با سرمایه گذاری کم نیز می توانید مشتریان هدف خود را پیدا کنید. اگر بتوانید به درستی از فیسبوک استفاده کنید، یک ابزار بازاریابی بسیار قوی خواهد بود. برخی از تبلیغات را امتحان کنید ، آنها را آزمایش کنید تا بتوانید متوجه شوید که کدام یک برای سازمان شما بیشترین اثرگذاری را دارد. 
 [عکس: facebook-ads-for-digital-marketing.jpg]

8-ادغام تمام کانال های بازاریابی
برای رسیدن به مخاطبان به طور موثر، باید پیغام های ثابت داشته باشیم. این به این معنی است که باید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما در تمام پلتفرم ها به طور یکپارچه، یک پیام یکسان را به کاربران ارائه می دهند.
با توجه به اینکه هر رسانه اجتماعی فضای مخصوص به خود را دارد، باید زمان صرف کنید و محتوای متناسب با همان رسانه اجتماعی تولید کنید. اطمینان حاصل کنید که کمپین شما با تمام کانال های بازاریابی یکپارچه و هماهنگ شده است. برای مثال تبلیغات فیس بوک در زمان معرفی یک محصول یا یک تبلیغ جدید کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، اما اگر از یک کانال بازاریابی دیگر مانند ایمیل نیز استفاده کنید این فرآیند نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت.
 [عکس: Integrate-All-Marketing-Channels-for-dig...keting.jpg]

9-محدوده جغرافیایی
سرمایه گذاری  جدید در این نوع تبلیغات دیجیتال امکانات زیادی را به خصوص برای کسب و کارهای B2C به همراه دارد. به شما این امکان را می‌دهد تا مخاطبان هدف خود را بر اساس یک روش کاملا جدید بر طبق  مکان فیزیکی آنها شناسایی کنید تا بتوانید آنها را به سمت کسب و کار خود سوق دهید. آنچه که به طور فزاینده ای به ابزار موثری برای بازاریابان تبدیل می شود، به کارگیری محدوده جغرافیایی و ادغام آن با تبلیغات دیجیتال است تا بتوانند مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. برای مثال می‌توانید به مشتریان هدف خود در ترافیک تبلیغی مرتبط با همان محدوده نشان دهید. این کمپین ها به طور کلی ۲۷ درصد فروش شما را افزایش می دهند.آنچه که باعث می شود تعیین محدوده جغرافیایی بسیار اثرگذار شود،تعیین مشتریان متناسب با هدف کسب و کار است تا بتوانید پیشنهاداتی را متناسب با نیاز آنها ارائه دهید و در نهایت آنها را جذب کنید. تعیین محدوده جغرافیایی به بازاریابان کمک می کند تا یک ناحیه مجازی را انتخاب کنند و هر مشتری هدف که در آن ناحیه قرار می گیرد بتواند تبلیغ مرتبط با کسب و کار را ببینند. علاوه بر کسب و کارهای کوچک کسب، کارهای بزرگ نیز می توانند از این روش برای جلب توجه مشتری استفاده کنند تا بتوانند پیشنهادات خود را به موقع ارائه دهند و درنتیجه مشتری را به فروشگاه خود  هدایت کنند.
 [عکس: geo-fence-in-digital-marketing.jpg]

10-بهینه سازی لیست آگهی محصولات
آگهی محصولات باید تمامی مواردی که مخاطب می خواهد در هنگام جستجوی محصول یا سرویس شما ببینند را شامل شود. اگر مخاطب هدف شما مجبور شود تا تحقیقات بیشتری را انجام دهد، احتمال از دست رفتن مشتری افزایش می یابد. بنابراین تمامی سوال هایی که امکان دارد در ذهن مخاطب وجود داشته باشد را پاسخ دهید. هرگونه سوالی که ممکن است در فرآیند خرید به مخاطب کمک کند را در نظر بگیرید و پاسخی متناسب و متقاعد کننده ارائه دهید. زمان مناسب برای طراحی آگهی محصولات خود اختصاص دهید تا بتوانید تمامی موارد مورد نظر را اجرا کنید. استفاده از تصاویر محصول همراه با توضیحات مرتبط با آن در صفحه نتایج جستجو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
 در نهایت تبلیغات دیجیتال می تواند کلید موفقیت برای هر شرکتی که به دنبال بازار برای مخاطبان مناسب خود است، باشد. اگر قصد دارید فروش خود را افزایش دهید، می توانید از این تکنیک ها برای تعیین استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که با وجود اینکه با استفاده از این تکنیک هاباید ROI  کلی خود در حال حاضر و در آینده را افزایش دهید، همواره باید نسبت به تغییرات و نوسانات در تبلیغات دیجیتال صرف نظر از پلتفرم و یا کانال مورد استفاده خود آگاه باشید.
[عکس: Optimize-Product-Listing-Ads.jpg]

منبع : آموزش برنامه نویسی

چاپ این بخش

  آموزش(Exam 101,102) LPIC-1
ارسال‌شده توسط: mousar - 27-06-2019، 03:45 PM - انجمن: لینوکس - بدون‌پاسخ

سلام با آموزش اولین فصل از دوره آموزشی لینوکس lpic-1 در خدمت شما دوستان عزیز هستم. قصد دارم قسمت به قسمت این دوره دوست داشتنی رو با هم یاد بگیریم و تبدیل به لینوکس کار حرفه ای شویم. پس همراه من باشید.



فایل‌های پیوست
.pdf   lpic-1.pdf (اندازه 1.63 MB / تعداد دانلود: 0)
چاپ این بخش

Exclamation روتر یا مودم با قابلیت vpn داخلی
ارسال‌شده توسط: kasra871 - 10-02-2019، 11:46 PM - انجمن: روتر و مودم های ADSL - بدون‌پاسخ

سلام دوستان

من یه مودم یا روتر میخواهم بهم معرفی کنید که قابلیت وی پی ان داخلی داشته باشه
منظورم اینه که وی پی ان رو خریداری کنم به مودم و یا روتر وارد کنم خودکار کانکت بشه وقتی کسی به وایرلس وصل شد از اینترنت ازاد بتونه استفاده کنه

کسی این کار رو انجام داده؟

با چه سخت افزاری میتونم این کار رو انجام بدم

مودم یا روتر با دانگل

اگه هست مدل دقیق رو بهم بگید ممنون میشم

چاپ این بخش

  معرفی ویژگیهای خاک مناسب رشد گیاهان آپارتمانی
ارسال‌شده توسط: Karamzadeh - 27-12-2018، 11:59 PM - انجمن: گیاهان آپارتمانی - بدون‌پاسخ

معرفی ویژگیهای خاک مناسب رشد گیاهان آپارتمانی

    خاک‌ها مخلوطی از مواد معدنی و آلی هستند که از تخریب سنگ‌ها در نتیجهٔ هوازدگی بوجود می‌آیند که البته نوع و ترکیب خاک‌ها در مناطق مختلف بر حسب شرایط ناحیه فرق می‌کند. مقدار آبی که خاک‌ها می‌توانند بخود جذب کنند، از نظر کشاورزی و همچنین در کارهای خانه‌سازی٬ راه‌سازی و ساختمانی دارای اهمیت بسیاری است که این مقدار در درجهٔ اول بستگی به اندازهٔ دانه‌های خاک دارد. هرچه دانهٔ خاک ریزتر باشد، آب بیشتری را به خود جذب می‌کند که این خصوصیت برای کارهای ساختمان‌سازی مناسب نیست. بطور کلی خاک خوب و حد واسط از دانه‌های ریز و درشت تشکیل یافته‌است. تشکیل خاک‌ها به گذشت زمان، مقاومت سنگ اولیه یا سنگ مادر، آب و هوا، فعالیت موجودات زنده و بالاخره توپوگرافی ناحیه‌ای که خاک در آن تشکیل می‌شود بستگی دارد. خاک در اسلام یکی از پاک‌کننده‌ها محسوب می‌شود.

خاک پیت ماس  
   پیت ماس همان لاشه های گیاهان هست که در باتلاق ها و آبگیر ها و اون قسمت از رودخانه ها که گل و لای روی هم انباشته میشن بوجود میاد. این گیاهان به مرور زمان فاسد میشن و با لاشه های حیوانات و حشرات ترکیب میشن و بعد از سالها به پیت ماس تبدیل میشن.

   

 از اونجایی که ترکیب اصلی پیت ماس رو گیاهان تشکیل میدن پس مکمل کود گیاهی خوبی برای رشد و نگهداری گیاهان هم هستن. پیت ماس به دلیل مقوی و گیاهی بودنش، خاکی ریشه زا هست پس چنانچه دوست دارید گیاهی رو به روش قلمه گیری تکثیر کنید ترکیب پیت ماس، ماسه بادی، پرلیت، کوکوپیت و کود برگ برای ریشه دار شدن گیاه چیزی در حد معجزه است.

   

کوکوپیت چیست؟
     به الیاف روی پوست خشک نارگیل کوکوپیت میگن. خاکی که رطوبت رو به خوبی جذب میکنه و میشه از اون به عنوان بستر بسیار مناسبی برای پرورش انواع بن سای استفاده کرد. همچنین این خاک بستر بسیار مناسبی برای قلمه زنی، بذر پاشی، انواع پیاز و نشا هست.

   

کوکوپیت موجود در بازار رو به چند نوع مختلف مثل کوکوپیت مرطوب، کوکوپیت مرطوب آسیاب شده و کوکوپیت خشک میشه تهیه کرد. که البته کوکوپیت خشک به صورت قالبی و یسیار سفت هست و باید اونو برای استفاده از چند ساعت قبل در آب گذاشت

مزیت های استفاده از کوکوپیت چیست؟
  • کاهش زمان جوانه زنی
  •  تخلخل هوایی بسیار مناسب 
  • قابلیت بالای نگهداری اب و مواد غذایی
  •  رشد سریع ریشه گیاه عاری بودن از عوامل بیماری زا و و علفهای هرز 
  • افزایش راندمان تولید مناسب ترین 
  • خاک تولید گلهای شاخه بریده مخصوصا لیلیوم و رز
  •  بستر کشت درخت و درختچه یاس

   

کود حیوانی پوسیده شده چیست؟ 
     منظور از کود حیوانی همون مواد بستری و ادرار و مدفوع گاو، گوسفند، مرغ یا هر حیوان دیگری است که از محل نگهداری آنها جمع آوری میشه. کود دامی هر حیوان با حیوان دیگری متفاوته که علت اصلی این اتفاق نوع غذا و خوراک حیوانات هست. بطور مثال میزان ازت کود گاوی از کود گوسفندی بیشتره اما درصد فسفر و پتاسیم کود مرغی از کود گوسفندی و حتی کود گاوی هم بیشتره.
از این نوع کود های دامی برای تقویت درختها، درختچه ها و نهال ها استفاده میشه. کود دامی برای گیاهان آپارتمانی و زینتی اصلا مناسب نیست به این دلیل که کود دامی گیاهان آپارتمانی رو میسوزونه.

ورمی کمپوست چیست؟
  یکی از بهترین و بی نظیر ترین تقویت کننده های گلها و گیاهان، ورمی کمپوست هست. از ورمی کمپوست به عنوان بی رقیب ترین و مطلوب ترین کود اورگانیک که برای مصارف کشاورزی، فضای سبز، گلکاری، نشا کاری، سبزی کاری، قارچ خوراکی، خزانه، نهالستانها، تولید محصولات گلخانه ای و گلهای آپارتمانی استفاده میشه. عناصر تشکیل دهنده موجود در ورمی کمپوستها کربن، نیتروژن، فسفر، پتاسیم، کلسیم، آهن، روی و سایر عناصر میکرو و ماکرو هست.

   

خواص و فواید استفاده از ورمی کمپوست
  • سبک و فاقد هر گونه بو
  • قابلیت بالای نگهداری آب و مواد غذایی
  • 100% اورگانیک و فاقد هر گونه افزودنی شیمیایی 
  • حاوی مواد محرکه رشد گیاهی مثل ویتامین B12
  • دارا بودن عناصر میکرو مثل روی، آهن، مس و منگنز
توجه داشته باشید که هیچ زمانی از ورمی کمپوست به تنهایی برای تقویت گیاه استفاده نکنید بلکه با خاک مناسب ترکیب کنید و بعد مورد استفاده قرار بدید.

خاک برگ چیست ؟
    خاک برگ از پوسیده شده موادی مثل دمبرگ های درختان، چمن های قیچی شده و غیره بوجود میاد. خاک برگ برای گلها و گیاهان ارزش غذایی خاصی نداره و فقط بخاطر سبک و قابل نفوذ کردن خاک از اون استفاده میشه. از خاک برگ به عنوان یکی از خاکهای بستری برای گیاهان زینتی و آپارتمانی استفاده میکنند. برای تهیه خاک برگ باید برگهای پاییزی رو جمع کنید و درون گودالی در زمین بریزید و رطوبت اون رو به منظور پوسیده شدن حفظ کنید و بین هشت ماه تا یکسال بهش اجازه ی استراحت و تجزیه شدن بدید. البته که خاک برگ سه یا چهار ساله از مرغوبیت بیشتری برخوردار هستند.

   

پرلیت چیست؟
 اگر دقت کرده باشید در کود های برگ و یا کوکوپیت های بسته بندی شده، دانه های سفید رنگ و سبکی رو میبینید که این دانه ها همون پرلیت هستند. پرلیت ها که از سنگهای آتشفشانی تشکیل میشن، جاذب بسیار قوی آب هستند و رطوبت خاک رو تا حد بالایی حفظ میکنند. از پرلیت ها به تنهایی به عنوان بستری برای ریشه زایی استفاده میکنند.

   

مزایای استفاده از پرلیت
  • پرلیت به دلیل سفید بودن و عایق بودن، در نتیجه انعکاس نور خورشید از هر گونه تغییرات ناگهانی در دمای خاک و ایجاد شوک به ریشه های گیاه جلو گیری میکنه.
  • با استفاده از پرلیت به لحاظ بهداشتی با یک محیط استریل رویرو هستیم.

   

چاپ این بخش

  نحوه ی نگهداری گیاه عنکبوتی یا گیاه گندمی
ارسال‌شده توسط: Karamzadeh - 27-12-2018، 12:49 AM - انجمن: گیاهان آپارتمانی - بدون‌پاسخ

نحوه ی نگهداری گیاه عنکبوتی یا گیاه گندمی:

گیاه عنکبوتی (Chlorophytum comosum) جزء گیاهان پایا می‌باشد. این گیاه بومی مناطق استوایی و جنوب آفریقا است ولی امروزه در سراسر جهان پرورش پیدا می‌کند.

راسته: مارچوبه‌سانان

   
رشد
این گیاه خیلی زود پا می‌گیرد، خیلی سریع برگ تازه داده و حتی گل هم می‌دهد.

تصفیه هوا

این گیاه یکی از محبوب‌ترین گیاهان خانگی است و یکی از بهترین تصفیه‌کننده‌های هوا نیز به‌شمار می‌رود. گل عنکبوتی مدام با آلودگی‌های موجود در هوا نظیر بنزن، مونوکسید کربن و زایلین (که در چرم، مواد لاستیکی و چاپی وجود دارد) مبارزه می‌کند.

زایش
این گیاه را می‌توان به روشهای مختلف تکثیر کرد. گیاه مادری، ساقه‌های بلند و رونده ای تولید می‌کند که دسته‌های کوچک برگ را با خود دارد این گیاهچه‌های کوچک می‌توانند با قرار گرفتن در مجاورت خاک ریشه بدهند. برای اینکه موفقیت عمل تکثیر بیشتر شود، گیاهچه را روی سطح خاک، در یک گلدان با قطر دهانه ۹ سانتیمتر، حاوی کمپوست گلدانی با پایه پیت، بخوابانید و به آرامی فشار دهید. زمانی که ریشه دهی به اندازه کافی انجام شد و گیاه توسعه یافت، می‌توانید ارتباط ساقه را با پایه مادری، قطع کنید تا مستقل شود. این گیاهچه‌ها، در آب نیز می‌توانند ریشه دهند و به تنهایی و جدا از پایه مادری، در پودر هورمون ریشه زایی فرو برده شده و در خاک قرار بگیرند. بهترین زمان تکثیر، فصل بهار و تابستان است و گیاهچه‌ها باید در دمای ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتیگراد و نور مناسب ولی دور از تابش مستقیم خورشید نگاه‌داری شود.

   

شرایط نگهداری گل عنکبوتی
خاک: گل عنکبوتی به نوع خاک چندان حساس نیست، با این وجود بهترین خاک برای کاشت این گیاه خاک لومی مخلوط با شن و دارای زهکشی بالا است.
آبیاری: نیاز آبی گیاه متوسط است. در فصول گرم سال نیاز به آبیاری بیشتر و در زمستان هفته‌ای یکبار آبیاری کافی است. همچنین توصیه می‌شود در تابستان، روزانه بر روی برگها مه‌پاشی انجام شود تا رطوبت مورد نیاز برگ‌های گیاه تامین شود. لازم است در فاصله بین دو آبیاری سطح خاک گلدان خشک شود.دما: مناسب‌ترین دما برای نگهداری گل عنکبوتی دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی گراد است. گیاه در دمای کمتر از 7 درجه سانتی گراد از بین می‌رود.
نور: گل عنکبوتی نیاز به نور کم تا متوسط و غیر مستقیم خورشید دارد. بهترین مکان برای نگهداری گل گندمی در آپارتمان نزدیک پنجره‌های جنوبی ساختمان است.
کوددهی: استفاده از کود مایع رقیق شده به رشد و تغذیه گیاه کمک می‌کند. بهترین زمان برای کوددهی گیاه بهار و تابستان است که رشد گیاه بیشتر می‌شود. میزان کود مورد نیاز ۲ گرم در لیتر ، هفته‌ای یکبار از فروردین تا مهر است.
تعویض گلدان: گل عنکبوتی رشد سریعی دارد و نیاز است سالی یکبار گلدان تعویض شود. در موقع جابه جایی مراقب باشید به ریشه‌های گیاه آسیب نرسد. بهترین زمان برای تعویض گلدان فصل بهار است که می‌توانید همزمان تکثیر گیاه را نیز انجام دهید.

نحوه تکثیر گل عنکبوتی
   گیاه گل عنکبوتی را به دو روش کاشت بذر و تقسیم بوته می‌توان تکثیر نمود.
تکثیر به روش تقسیم بوته
  • برای تقسیم بوته گیاه مادری مورد نظر بایستی سالم، بدون آفت و دارای ساقه‌های بلند باشد که دسته‌های کوچک برگ را همراه خود دارد.
  • با جدا کردن این گیاهچه‌های کوچک از گیاه مادری و قرار دادن آنها در مجاورت خاک حاصلخیز و یا حتی آب، گیاهچه‌ها ریشه دار می‌شوند.
  • پیشنهاد می‌شود، برای موفقیت بیشتر گیاهچه را روی سطح خاک، در یک گلدان با قطر دهانه ۹ سانتیمتر حاوی کمپوست گلدانی با پایه پیت بخوابانید و به آرامی فشار دهید. زمانی که ریشه دهی به اندازه کافی انجام شد و گیاه توسعه یافت، می‌توانید ارتباط ساقه را با پایه مادری قطع کنید تا مستقل شود.
  • گیاهچه‌های گل عنکبوتی، در آب نیز می‌توانند ریشه دهند. همچنین به منظور افزایش سرعت ریشه دهی، می‌توانید انتهای گیاهچه را در  پودر هورمون ریشه زایی فرو ببرید.
تکثیر به روش کاشت بذر
  • بذر گیاه را در فصل پائیز از گیاه بردارید و آنرا برای کاشت در بهار سال بعد نگهداری کنید.
  • بذر گیاه را در گلدان دارای خاک مناسب و در لایه سطحی خاک بکارید. بر روی سطح گلدان را با پلاستیک شفاف بپوشانید و چند سوراخ برای تهویه در آن ایجاد کنید.
  • در طول دوره جوانه زنی لازم است خاک گلدان همواره مرطوب باشد و در دمای 18 تا 22 درجه سانتیگراد گیاه را نگهداری کنید.
  • در شرایط مناسب، 6 تا 8 هفته طول می کشد تا گیاه جوانه بزند.
در پایان توصیه می‌کنیم، در موقع خرید گل عنکبوتی دقت کنید، گیاه فاقد آفت باشد و نوک برگها سوخته و قهوه‌ای نباشد.

آفت های گیاه عنکبوتی یا گیاه گندمی

کنه تارعنکبوتی (به انگلیسی: Spider mite) که با نام‌های کنهٔ عنکبوتی، کنهٔ دونقطه‌ای و کنه تارتن هم شناخته‌می‌شود، جانورانی از خانواده Tetranychidae هستند که شامل حدود ۱۲۰۰ گونه‌اند.

   

نشانه ابتدایی آلودگی کنه دونقطه‌ای ایجاد لکه‌های کلروتیک روی برگ گیاه است. روی برگ‌های کلفت ممکن است این لکه‌ها ایجاد نشوند. علت ایجاد این لکه‌ها این است که کنه از سلول‌های سطح زیرین برگ تغذیه می‌کند و آن را از کلروفیل که رنگ سبز را به برگ می‌دهد خالی می‌کند. این سلولها بدون کلرفیل، سفید یا برنزه به نظر می‌رسند. آلودگی شدید باعث می‌شود برگ‌ها کاملاً بی‌رنگ و خشک شوند و در نهایت ریزش کنند. جمعیت بالای کنه باعث بی برگی کامل بوته‌ها می‌شود و گیاه به‌طور کامل از بین می‌رود. کنه تارهای نازکی درمسیر حرکتش می‌تند. معمولاسطح زیرین برگ‌ها کاملاً از تار پوشیده می‌شود. وقتی تعداد کنه‌ها زیاد است تارها سراسر بوته‌های گیاه را می‌پوشانند. آلودگی شدید روی گیاه باعث می‌شود برگ‌ها پیچیده و قهوه‌ای شوند و سپس ریزش کنند.

نمونه ی از کنه تار عنکبوتی:

   

راه های مبازه با آفت کنه تار عنکبوتی
  • استفاده از ارقام گیاهی که نسبت به کنه مقاوم هستند. 
  • جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دمای گل‌خانه.
  •  به محض مشاهده اولین نشانه‌های وجود کنه (شامل تار- نقره‌ای شدن سطح برگ و…) برگ‌ها را با آب کاملاً شستشو دهید طوری که زیر برگ کاملاً شسته شود، چون محل تجمع کنه زیر برگ هاست زیرا کنه از بافت زیر برگ، آسان‌تر تغذیه می‌کند.
  •  جدا کردن و کندن برگ‌های آلوده و خارج کردن این برگ‌ها از محیط گل‌خانه. 
  • شستشو با آب خالی ۳ بار در هفته و بعد از آن استفاده از یک کنه‌کش.
  • استفاده از روغن ولک تابستانه.

چاپ این بخش

  دلایل لرزش موتور خودرو
ارسال‌شده توسط: m.taheri - 26-12-2018، 11:46 PM - انجمن: محصولات ایــران خودرو - بدون‌پاسخ

لرزش بسیار خفیف صبحگاهی برای موتور طبیعی است، ولی علل لرزش شدید و دائمی عبارتند از:

1. به هم خوردن نسبت تراکم محفظه احتراق که از شایع ترین دلایل است. آب بندی نبودن کامل سوپاپها یا خرابی آنها، سفت بودن فیلر سوپاپ می تواند باعث به هم خوردن نسبت تراکم شود.
 2. نشتی برق یا اصطلاحاً برق دزدی سیستم، که دلیل آن می تواند فرسوده شدن وایرها، کهنه شدن یا مناسب نبودن شمعها باشد.
 3. خراب شدن یکی از سنسورها که مستقیماً با ترکیب سوخت و هوا، و موتور در ارتباط هستند مثل سنسور اکسیژن، سنسور دمای موتور و یا سنسور فشار هوای ورودی.
 4. خراب شدن سوزن انژکتور.
5. هر موضوعی که کامپیوتر مرکزی موتور خودرو (ECU) را به اشتباه می اندازد و ECU نتواند لحظه درست پاشش سوخت و مقدار آن و زمان جرقه زدن را تشخیص دهد.

چاپ این بخش

  دلایل ریپ زدن ماشین
ارسال‌شده توسط: m.taheri - 26-12-2018، 11:44 PM - انجمن: محصولات ایــران خودرو - بدون‌پاسخ

دلایل ریپ زدن ماشین های پژو (206 تیپ 2،3،5،6، SD، 405 پارس) سمند، تندر 90 (ال90) و پراید:

اگر موتور خودرو درست کار کند، هیچ لرزش و صدای غیر عادی از آن شنیده نمی شود، اما اگر بعد از روشن شدن، ریپ بزند، یکی از ایرادهای زیر را دارد:
 1. سیستم برق رسانی مشکل دارد که شامل شمع، وایر و کوئل است. 2.
 اگر به هر دلیل سوخت یا برق به یکی از سیلندرها نرسد، مثلا کوئل به یکی از سیلندرها برق ندهد، یا سوزن انژکتور در یکی از سیلندرها بنزین را درست تزریق نکند، آن سیلندر کار نکرده و نقش خود را در چرخه حرکت های موتور بازی نمی کند، در نتیجه موتور دچار لرزش و ریپ زدن می شود.
3. نسبت مخلوط بنزین و هوا مناسب نیست که دلایل آن عبارتند از:
 - ضعیف بودن فشار بنزین به دلیل خرابی پمپ بنزین یا کیپ شدن فیلتر بنزین.
 - خرابی سوزنهای انژکتور ماشین. 
- خرابی یا کثیفی دریچه گاز و یا سنسورهای مربوط به هوای ورودی. (که در اینصورت، با استفاده از اسپری شوینده "گانک" در دریچه گاز مشکل حل می شود). -
 مخلوط بودن بنزین با آب یا مواد دیگر.

چاپ این بخش