05-09-2020، 12:26 PM
وقتی سند خود را با دیگران به اشتراک می گذارید و به آنها اجازه ویرایش می دهید ، تغییرات همه در همان سند اعمال می شود.
برای اینکار تنظیمات زیر را انجام دهید.
1. در گوشه بالا سمت راست ، بالای نوار ، روی اشتراک گذاری کلیک کنید.
2. سند خود را در OneDrive ذخیره کنید ، اگر قبلاً در آن موجود نبوده است.
3. آدرس ایمیل افرادی را که می خواهید با آنها به اشتراک بگذارید وارد کنید و برای اجازه ای که می خواهید اجازه دهید انتخاب کنید.
4. در صورت تمایل یک پیام را تایپ کنید و روی ارسال کلیک کنید.
افرادی که با آنها به اشتراک می گذارید با پیوند به سند شما از شما نامه می گیرند.
برای اینکار تنظیمات زیر را انجام دهید.
1. در گوشه بالا سمت راست ، بالای نوار ، روی اشتراک گذاری کلیک کنید.
2. سند خود را در OneDrive ذخیره کنید ، اگر قبلاً در آن موجود نبوده است.
3. آدرس ایمیل افرادی را که می خواهید با آنها به اشتراک بگذارید وارد کنید و برای اجازه ای که می خواهید اجازه دهید انتخاب کنید.
4. در صورت تمایل یک پیام را تایپ کنید و روی ارسال کلیک کنید.
افرادی که با آنها به اشتراک می گذارید با پیوند به سند شما از شما نامه می گیرند.