امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
به اشتراک گذاشتن یک سند
#1
وقتی سند خود را با دیگران به اشتراک می گذارید و به آنها اجازه ویرایش می دهید ، تغییرات همه در همان سند اعمال می شود.
برای اینکار تنظیمات زیر را انجام دهید.
1. در گوشه بالا سمت راست ، بالای نوار ، روی اشتراک گذاری کلیک کنید.
2. سند خود را در OneDrive ذخیره کنید ، اگر قبلاً در آن موجود نبوده است.
3. آدرس ایمیل افرادی را که می خواهید با آنها به اشتراک بگذارید وارد کنید و برای اجازه ای که می خواهید اجازه دهید انتخاب کنید.
4. در صورت تمایل یک پیام را تایپ کنید و روی ارسال کلیک کنید.

افرادی که با آنها به اشتراک می گذارید با پیوند به سند شما از شما نامه می گیرند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان